søndag 25. september 2011

Vi forbereder oss til å lage sy-boks!

Tenkte jeg skulle forklare litt nærmere om hvor mye stoff vi trenger.
Om du kjøper 4 stk. 30cm (de ferdige bitene i butikken er som regel 30cm) skal det holde.
MEN, hvis du ønsker å ha lokk, utv. og innv., bunn utv. og innv. samt utv. sidestykker i samme stoff er en 30cm for lite. Derfor bør du tenke gjennom hvilke stoffer du vil ha hvor.

Det kan være en fordel om du har bestemt deg for dette før du kommer til Blåsalen - kvelden går nemlig veldig fort!

Disse stoffene skal jeg bruke.....gleder meg

Jeg kommer tilbake med hva du må ha med og hva evt. laget har kjøpt inn, men dette må du iallefall ha med.
  • Stoff
  • 150 cm anorakksnor
  • 1 kulestopper
Foreløpig er det 7 stk. påmeldte men det er ikke for sent......Alle er velkomne.

Første kvelden er 4. oktober og den andre blir 12. oktober. 
OBS!! Den er flyttet fra 8.oktober pga.høstferien.

Lappe-hilsen fra
      -Liv-

1 kommentar:

  1. Ein slik syboks har eg hatt lyst til å lage meg lenge, men problemet er å få tak i pappmaler til boksen. Før kunne ein få kjøpt desse, men dei gikk visst ut fekk eg vite. No lurer eg på kvar de får tak i dette??

    SvarSlett